logo

Bejelentkezés | 2017.06.27.

Keresés:
Nyitó oldal » Cégünkről » Tevékenységeink

Tevékenységeink

MIT KÍNÁLUNK BESZÁLLÍTÓINKNAK?

A Hungaropharma Zrt. híd és pillér a gyógyszerpiacon – közvetlen és akár napi szakmai kapcsolatot és információáramlást biztosít a gyártók és a patikák, kórházak között.

Az aktív gyártói jelenlét fejlesztéséhez az alábbi szolgáltatásokkal tudunk hozzájárulni:

  • Gyártói tailor made akciók és azok teljes körű menedzselése
  • Gyártól a betegig: gyártói teljes és részleges promóciós szolgáltatások
  • Gyártói call center működtetése
  • Egyéb speciális szolgáltatások: prewholesaling, kereskedelmi képviselet
  • Gyöngy Beszerzési Társulással plusz értékesítési lehetőség megteremtése
  • 100%-os disztribúciós szint

MIT KÍNÁLUNK VEVŐINKNEK?

KÖLCSÖNÖS ÜZLETI ÉRDEKEKRE ÉPÜLŐ VEVŐI ÜZLETI AJÁNLATAINK

Szerződéses konstrukcióink, alapvető szolgáltatásaink kerete transzparensen megismerhető, mert fontosnak tartjuk partnereink korrekt tájékoztatását és a korrekt együttműködést minden egyes vevőnkkel.

A http://www.hungaropharma.hu/patika/Magangyogyszertarak oldalunkon elérthető Általános Szerződési és Szállítási Feltételek tartalmazza a minden partnerünk felé egységesen érvényes keretszabályokat, amelyek megteremtik az üzletileg és logisztikailag is áttekinthető, kiszámítható és megbízható együttműködés alapjait.

Ugyanezen a webhelyen, a Szerződések menüpontban tájékozódhatnak partnereink a standard üzleti ajánlatainkról

Ugyanakkor figyelünk arra is, hogy a különböző üzleti konstrukcióink egymásra épülve a többlet teljesítéseket többlet kedvezményekkel honorálják. Plusz engedményekkel köszönjük meg a szerződésben rögzítettnél magasabb vásárlást, a cégünk felé igazolt hűséget és elkötelezettséget, a számlák korábbi kiegyenlítését.  Egyedi konstrukcióinkról régióigazgató és patikalátogató kollégáink (http://www.hungaropharma.hu/cegunkrol/) tudnak részletes információt nyújtani.

Nem elégszünk meg azonban ennyivel, célunk, hogy minél több gyógyszertár, kórház és egyéb partnerünk részesülhessen a kiemelt szolgáltatásainkból. Versenyképes, a gazdasági és piaci környezet változásaira gyorsan reagáló kereskedelmi ajánlatokkal, akciókkal, testre szabott és hosszú távra kiszámítható üzleti konstrukciókkal valamint speciális, csak nekik szóló szolgáltatáscsomaggal igyekszünk vevőink egyedi igényeit is megvalósítani.

A FORGALMAZOTT TERMÉKEK KÖRE

350 beszállító közel 17.500 féle termékét forgalmazzuk, így a legteljesebb portfólióból rendelhetnek partnereink. Gyorsan hozzájuthatnak az új készítményekhez, termékpalettánkat a vevői igényekhez igazítva folyamatosan bővítjük.

Cikklistánkban homeopátiás szerek, valamint korszerű logisztikai megoldások keretében a vitál termékek széles választéka is megtalálható. Szakmai elkötelezettségünket a gyógyszeranyagok és galenikumok, valamint a kábítószerek – nem üzleti alapú, de a betegellátás szolgálatába állított - forgalmazása is bizonyítja.

Teljes kínálatunk, új készítményeink megtekinthetőek honlapunkon a http://www.hungaropharma.hu/hirek menüpontban a havonta karbantartott árlistákban.

SZOLGÁLTATÁSAINK

Ma már nemcsak a termékválaszték, hanem a szolgáltatásaink is vevőink szakmai és üzleti érdekeinek előmozdítására hivatottak, azokhoz igazodnak. A legfontosabb, mindenki számára elérhető szolgáltatásaink:

  • Vevőink rendelését, az áru gyorsabb patikai bevételezését egységes cikkszámok, az ALIMED kódok alkalmazásával, elektronikus visszaigazolás és szállítólevél rövid időn belüli visszaküldésével, valamint valamennyi rendszergazdával való szoros együttműködéssel és az elektronikus kommunikáció folyamatos fejlesztésével könnyítjük meg.
  • Korszerű és kényelmes rendelés leadási lehetőséget biztosítunk modemen, telefonon, faxon és internetes úton.
  • 24 órás elektronikus rendelés fogadással állunk vevőink rendelkezésére. A következő munkanapi kiszállításra az ország egész területén este 2000 óráig lehet elküldeni a rendeléseket.
  • Ingyenes zöld számon is elérhetnek bennünket (06-80/50-50-50) partnereink, ezzel is csökkentve működési költségüket.
  • A Központi Vevőszolgálatunkon kialakított CRM rendszerünkön keresztül a megfelelő nyomógomb kiválasztásával közvetlenül vehetik fel a kapcsolatot munkatársainkkal a következő telefonszámon: 06-1/429-9100

1 - Rendelésfelvétel
2 - Vevőszolgálat
3 - Akciós hotline
4 - Alma Franchise Program
5 - Gyöngy Patikák Program
6 - Kereskedelmi képviselő
7 - Kórházi értékesítési szakreferens
8 - Call Center
 

CRM rendszerünk fejlesztése jelenleg is tart, és hamarosan számos új szolgáltatással tud kiemelt kezelést nyújtani partnereinknek, hogy a gyógyszerészek idejüket az adminisztrációs feladatok helyett a hatékony szakmai munkavégzésre fordíthassák.

Kiemelt partnereink rendelését és informálását pedig rendszeres, a vevői igényekhez igazított, ütemezett hívásokkal is segítjük.

  • Akciós ajánlataink mindenki számára elérhetőek a http://www.hungaropharma.hu/akciok/ weblapon, továbbá stratégiai partnerünk www.patikanet.hu oldalán is, a gyártói akciókkal együtt. Call Centerünk pedig telefonon is megkeresi vevőinket, nehogy lemaradjanak a legjobb ajánlatainkról!

A piacon egyedülálló újdonság, hogy a dinamikus hitelkeret megvalósításával az akciós rendelési lehetőségeket azok a vevők is kihasználhatják - külön intézkedés nélkül -, akik egyébként csak alkalmanként rendelnek cégünktől. Szintén vevőink érdekeit szolgálja rendelés parkoltatási rendszerünk, mellyel újabb rendelés leadása nélkül is figyelemmel kísérjük az esetleges készlethiány miatt ki nem szolgált akciós termékek beérkezését, és így az akció lejártát követő két hétig még az akciós áron juthatnak hozzá a megrendelt termékekhez.

  • Regionális szűk cikk esetén a központi raktárunkba történő átfoglalással biztosítjuk, hogy minél előbb hozzájuthasson üzleti partnerünk betege a szükséges gyógyszerekhez.
  • Informatikai fejlesztéseink révén ma már a beérkező hiánycikkek illetve szűk cikkek osztása – az adott termékre vonatkozó korábbi rendelési adatok figyelembe vételével – automatikus rendszerben történik, elsőbbséget biztosítva ezzel rendszeres vásárlóinknak.
  • A vevői rendelések nyomon követhetőek a piacon egyedülálló webes szolgáltatásunkon keresztül. „Az Én patikám” lehetőségeiről lejjebb olvashatnak.
  • Gyors, lehetőség szerint helyi ügyintézéssel orvosoljuk vevőink reklamációit.  Ezzel kapcsolatos elérhetőségeinket a http://www.hungaropharma.hu/kapcsolat menüpontban találja meg.
  • Legalább napi 1x kiszállítást biztosítunk az ország legtávolabbi pontjára is.       De elkötelezett partnereink felé napi többszöri, illetve szombati kiszállítást is vállalunk.
  • Partnereink pénzügyeiket kényelmesen és költségkímélően intézhetik széles körű banki kapcsolatainkat igénybe véve, továbbá számlagyűjtő igénylésével.
  • Online szakmai információszolgáltatással segítjük a gyógyszerészek munkáját a honlapunk zárt, szakmai partnereink részére fenntartott felületén keresztül. Az alaki hibás engedélyek, a véglegminta engedélyek, a forgalmi kivonások, a visszáru nyomtatványok, az egyedi vevőnyilatkozatok, a kábítószerek rendelésével kapcsolatos legfontosabb tudnivalók, a biztonságtechnikai adatlapok, valamint a veszélyes hulladékokkal kapcsolatos információk megtalálhatók egy helyen, weblapunk Minőségbiztosítás (http://www.hungaropharma.hu/minbizt/) menüpontjában.
  • A lejárt gyógyszerek begyűjtésével, a környezetbarát csomagolási technikával (Trifolium© tasakok), valamint a papírt háttérbe szorító elektronikus kommunikáció fejlesztésével pedig a környezettudatos üzleti magatartás elterjedését szorgalmazzuk.
  • Szakmailag felkészült és országos lefedettséget biztosító patika- és kórházlátogatói hálózat (http://www.hungaropharma.hu/cegunkrol/ ) áll partnereink rendelkezésére a napi szintű kapcsolattartás, az információ áramlás és a teljes körű probléma megoldás hatékonysága érdekében.
  • Szakmai továbbképzéseket, egyéb tréningeket, rendezvényeket, országos és regionális vevőtalálkozókat szervezünk. Kiállításokon, kongresszusokon veszünk részt, hogy minél közelebb lehessünk Partnereinkhez.  A Horizont című kiadványunk eljuttatásával pedig a saját mindennapjainkat, aktualitásainkat osztjuk meg rendszeresen üzleti partnereinkkel.
  • Szakmai elkötelezettségünk és felelősségvállalásunk tettekben is megnyilvánul: kamarai, hatósági és egyéb egészségügyi kampányok, szakmai rendezvények - elsősorban logisztikai - támogatásával járulunk hozzá az egészségügyi és gyógyszerügyi prevencióhoz.

„AZ ÉN PATIKÁM” – KORSZERŰ ÖNKISZOLGÁLÓ INFORMÁCIÓ SZOLGÁLTATÁS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - PARTNEREINKÉRT!

„Az Én Patikám” a Hungaropharma és a partnerei közötti, személyre szabott üzleti folyamatok gyors, pontos, online áttekintésére szolgáló internetes kapcsolat, mely a honlapunkon keresztül érhető el a vevőkóddal és az ahhoz tartozó jelszóval történő bejelentkezést követően és azonnali információt nyújt az alábbiakról:

  • A Rögzített rendelések menüpontban lehet a vevő által telefonon, faxon, elektronikusan, vagy egyéb módon leadott és az SAP-ban rögzített rendeléseket megtekinteni. A rendelések tartalmazzák a legfontosabb információkat: a megrendelt és kiszállításra kerülő termékek nevét, mennyiségét, értékét, a szállítás várható időpontját, esetleges készlethiány esetén annak okát. A kiszállítási dátumból látható az is, ha a megrendelt gyógyszer kiszolgálására nem a területi logisztikai központunkból, hanem központi raktárunkból kerül sor.
  • A Készlet információ menüponton keresztül nézheti meg bejelentkezett partnerünk, hogy a hozzá beállított kiszolgáló raktárban vagy központi telepünkön egy adott cikkből rendelkezünk-e készlettel.  Itt jelezzük azt is, ha egy termék elektronikusan nem rendelhető, csak telefonon.

Folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően a fentieken túlmenően hamarosan elérhetőek lesznek az aktuális szállítási információk, a vevő folyószámlájára vonatkozó részletes adatok a hitelkeret státusszal, valamint a szerződésben vagy akció keretében vállalt kötelezettségek teljesítésének aktuális állása. Így partnereink a nap bármely szakában, bárhonnan elérhetik a számukra fontos üzleti információkat.

EGY KÜLÖNLEGES SZOLGÁLTATÁS – KÜLÖNLEGES PATIKÁKNAK:

GYÖNGY PATIKA PROGRAM

2007-ben indította el cégünk azt a partner patikai programot, amely máig piacvezető plusz szolgáltatás a hazai gyógyszerpiacon, független, de a Hungaropharma Zrt. felé elkötelezett gyógyszertárak részére. Közel 600 patika választotta programunkat, mert:

  • Számos költségcsökkentő szolgáltatást biztosítunk részükre: az általánosnál kedvezőbb banki kondíciókat, mobiltelefon tarifákat, üzemanyagkártyát, felelősség- és vagyonbiztosítási konstrukciókat, olcsóbb irodaszer beszerzési lehetőséget.
  • A patikai árrés növelése érdekében a gyártói kapcsolatainkat mozgósítva rendszeresen plusz akciós vásárlási lehetőséghez juthatnak a Beszerzési Társulás keretében.
  • Marketingtámogatást nyújtunk jelentős médiakommunikáción keresztül és postaládás szórólap terjesztéssel a lakosság felé.
  • Segítünk a lakosságnak szóló Gyöngy Egészségprogram és a Gyógyszerészi Gondozási Tevékenység megszervezésében és lebonyolításában.
  • Jelentős anyagi támogatást nyújtunk a Gyöngy Hűségprogram - a patikákban elérhető törzsvásárlói program – működtetéséhez.
  • Egységes és a könnyű azonosítást és felismerhetőséget lehetővé tevő korszerű és hatékony reklám eszközök biztosításával, a Gyöngy Patikák honlap – www.gyongypatikak.hu – üzemeltetésével, internetes patikakeresőnkkel, szóró ajándékokkal, valamint a Gyöngy Patikák Magazin kiadásával is hozzájárulunk a Gyöngy Patikák márkaismertségének növeléséhez.
  • Elektronikus és telefonos ügyfélszolgálatot tartunk fenn mind a gyógyszertárak, mind a betegek, vásárlók részére, hogy kérdéseikre mielőbb választ kapjanak, esetleges problémáik pedig a lehető leggyorsabban megoldódjanak.

A csatlakozási lehetőségről és feltételekről az info@gyongypatikak.hu e-mail címre írva tehetik fel kérdéseiket vagy régióigazgató és patikalátogató kollégáink készséggel nyújtanak teljes körű tájékoztatást az érdeklődőknek.

MIÉRT A HUNGAROPHARMA ZRT. ?

Nap mint nap több mint 600 munkatársunk fáradozik azon, hogy partnereink – legyenek akár beszállítóink, akár vásárlóink – üzleti sikeréhez hozzájáruljunk a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásainkkal.

Amint az előzőekben olvashatták, adjuk:

  • széles körű tapasztalatainkat
  • a minőséget: kompromisszumok nélkül
  • szakmai elkötelezettségünket
  • a változó körülményekhez való alkalmazkodás érdekében folyamatos megújulást és fejlődést
  • a kölcsönös előnyökre épülő, egyedi igényeket is kielégítő együttműködést
  • emberi és szakmai odafigyelést partnereinkre.

A Hungaropharma Zrt. stabil, megbízható, korrekt szolgáltatásai biztos alapot nyújtanak az Ön vállalkozásának eredményes működéséhez!

Értékközpontú szolgáltatásainkról, aktualitásainkról bővebben olvashat a www.hungaropharma.hu oldalon, vagy várjuk jelentkezését munkatársainknál!

SZÁMOLJON VELÜNK ÉS SZÁMÍTSON RÁNK!